piątek, 27 maja 2016

Piniaty

Dzisiaj pojawiły się nowe przeceny i promocje:




Z czego najbardziej przypadła mi do gustu promocja ,,Piniaty" z oczywistej przyczyny - żeby w nią zagrać nie potrzeba kuponów, a także dlatego, że w przeciwieństwie do reszty to konkurs (: Z jej okazji Ow znowu zmienił avatar:

Zaskoczyła mnie również oferta zwykle dostępnego jedynie w promocjach Piątego Żywiołu:

Nie zrozumiałam promocji z Piętą Achillesa, bo z tego co pamiętam od zawsze była za jeden kupon...


Oferta rogów nowej, nie dostępnej dotąd rasy jest za to niezwykle rozczarowująca. Oczywiście kupony zakupione w legalny, aczkolwiek darmowy sposób się nie liczą, jak również te kupowane za SMS-y lub pojedyńczo. Roga otrzymuje się przy zakupie pakietu od 10 kuponów.

Jednakże jednorożce te jak zwykle pojawiły się już na sprzedażach, do kupienia za kilka kuponów.

Wracając jednak do piniat. Promocja stale się powtarzająca, w której zdobywa się punkty poprzez ,,uderzanie" w wiszącą kukłę, czyli klikanie na wirtualną piniatę, bądź wykonywanie zadań czy pomoc znajomych albo też - jak zwykle - zakupienie uderzeń za kupony. Gdy zdobędzie się określoną ilość punktów, piniata rozpada się dając nam oferowane przez nią nagrody, po czym dostajemy do otworzenia kolejną piniatę, dającą nam bardziej wartościowe (według twórców gry) fanty, przy której musimy zdobyć większą ilość punktów, aby została rozbita. Punkty nie kumulują się. Do każdej piniaty dołączone są zadania przyspieszające postęp. Nie ma możliwości powrotu do zadań z rozbitej piniaty. 
Oto piniaty w kolejności chronologicznej:


















Tytułowa piniata pojawia się czwarta, a ja obecnie jestem na drugiej, z zadowaląjącym wynikiem 15/20. Niestety nie wypełniłam zadania dzięki któremu miałabym  dwa punkty zamiast dwóch od znajomych, ale cóż robić. Czekam na kolejne dające pięć lub inną liczbę.

Oczywiście i w tej promocji można zdobyć złote podkowy, np. po ukończeniu pierwszej piniaty.

W nagrodach nie znalazłam tym razem samego Złotego Jabłka, jedynie cały Zestaw Hrmonii z limitem czasowym, do którego pewnie i tak nie dojdę, a jeśli nawet to zbytnio mi się nie przyda.
Koniec użalania się nad sobą. Teraz czas na nagrodę główną: Boskie Konie Bliźnięta z kolekcji koni Zodiaku. 

Obecnie ich właścicielem jest jedynie Ow. Konie te wyglądają niemalże identycznie, zmienia się jedynie ich kolejność w zależności do którego wejdziesz. Oba nazywają się tak samo i mają identyczny opis. 
Są do wygrania w dwóch ostatnich piniatach. Przypadły mi do gustu, gdyż:
są dwa;
mogę je dostać za darmo 21 czerwca;
jestem spod znaku bliźniąt;
dają prezenty 11. dnia każdego miesiąca, a ja akurat 11 czerwca mam urodziny :D
No i nie są brzydkie, choć pięknością też nie grzeszą.

W przeciwieństwie do innych promocji po kliknięciu ikonki prezentu ukazują nam się jedynie zdobyte już przez nas upominki:

Zmienił się czas, po którym dostaje się ,,ciosy buławą" (albo to ja źle pamiętam) na 16 godzin. Do nowości zaliczam także obecną od poprzednich ,,Piniat" piniatę społeczności, za rozbicie której wszyscy pomagający w przedsięwzięciu dostaną Jabłko Vitage.


Oczywście, nieobyło się bez horwsowych błędów - czyli jak zawsze, powtarzającej się co chwila nieprzetłumaczonej nazwy 


Prykładowa (czyli moja) promocja:



CIEKAWOSTKA
Ponieważ wypisałam jedynie fakty, które każdy gracz po powęszeniu na howrse mógł odnaleźć, postanowiłam dodać jakąś ciekawostkę ze stron zewnętrznych. W pewnym momencie weszłam na stronę, na której piniaty z tej promocji wypisane zostały już w 2013 roku!

Miniprzejażdżka
Na koniec postanowiłam pokazać ocenę graczy z poprzedniej promocji. Wyniki są zadziwiająco optymistyczne. Było zdecydowanie mniej osób piszących wiadomości typu:

co z resztą widać po ilości polubień (to opinia z pierwszej strony) i przede wszystkim samej ocenie:


To na tyle dzisiaj, wstawię jeszcze - jeśli się pojawią - wizerunki Bliźniąt jako źrebaków. Piszcie, jeśli chcecie żebym wstawiła coś jeszcze.
Nathing, (czyli Sea ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz