sobota, 10 marca 2018

Zmiany

Pojawiły się zmiany na blogu :)
Po pierwsze zmieniłam tytuł, ponieważ początkowo inaczej wyobrażałam sobie działalność bloga i, zwłaszcza ze względu na niezbyt wysoki poziom mojej wiedzy o grze, dość uwłaczający. Tan zdecydowanie bardziej tu pasuje (;
Po drugie dodawane są i będą nowe strony. Planowałam je już dawniej, no i w końcu stwierdziłam, że pora brać się do pracy!

Co do aktualności, trwają właśnie trzy promocje:



Wszystkie do 12 marca, jak widać. Ich opisy pojawią się, miejmy nadzieję, niedługo, bo nałogowo zapchałam już sobie pamięć screenami i z nich nie korzystam >.<

No, to tyle na raz.
Aha, i zdecydowałam się nie podpisywać. Jakoś... tutaj Nathing nie pasuje.

2 komentarze:

  1. Heju! Mam pytanie.... Czy może jesteś zainteresowana, aby razem poprowadzić takie coś. Sama zaczęłam prowadzić własną stronę o howrse i na razie jestem przy kończeniu opisywaniu ras koni, a sama zobacz proszę link:

    https://vuvusek.wixsite.com/vuvusowehowrse/

    Wracając i do rzeczy. Szukam osoby, która pomoże mi z tym i razem ze mną będzie to prowadzić. Chcę, aby ta strona była małą pomocą dla innych, gdzie jeszcze się znajdzie wiele rzeczy jak np. UM60, czy jak działają oj. Jest, a raczej było sporo takich dobrych blogów, ale umarły i już na nich są przestarzałe informacje. Chce je odnowić i doprowadzić, aby ta strona nie umarła. Czy jesteś może tym zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń